Kontrahenci - karty rabatowe
play - 2010-06-15, 20:41 Temat postu: karty rabatowe witam
czy jest możliwość pobrania jeszcze raz danych o użyciu kart rabatowych, które były już pobrane. pobieram je dziennie i pare dni temu z jednej karty znikły mi wszystkie dane (został tylko nr karty i łączna kwota zakupów), po za tym wszystkie inne karty funkcjonują prawidłowo. w danych o tej karcie mam stan początkowy i potem są już prawidłowo wszystkie paragony z dni po tym błędzie.
piotrek - 2010-06-16, 08:19
"Padła" kartoteka - była awaria pliku tabeli. Można na nowo przeglądnąć dokumenty sprzedaży i na nowo naliczyć wszystkie karty rabatowe. Służy do tego opcja serwisowa dostępna w tabeli kart rabatowych -> F11 aktualizuj - w momencie, gdy pojawi się okienko "Aktualizacja punktacji na podstawie paragonów", wciskamy klawisze CTRL - P i zaznaczamy "ponowne naliczenie punktów". Pozostaje jeszcze podać zakres dat, za jaki ma nastąpić ponowne naliczenie i wcisnąć klawisz F12.
kryzju - 2010-08-18, 11:09
Co by nie zakładać nowego tematu, podepnę się pod ten wątek.
Czy istnieje możliwość naliczania punktów za zakupy, ale na podstawie faktury a nie paragonu ? Chodzi o rozdawanie punktów dla klientów-firm.. Teoretycznie można by wystawiać FV do paragonu, ale chcielibyśmy w naszej firmie utrzymać rozdział: Paragony dla klientów indywidualnych (opcjonalnie później FV do paragonu), a same FV dla firm..
BTW, witam wszystkich na forum :)
piotrek - 2010-08-18, 11:45
Proszę użyć CTRL-Q na fakturze sprzedaży.
4aBIKE - 2014-05-18, 21:22
Prosze poprawic dodawanie katy klienta na sanowisku POS. Gdy dodaje takiego klienta z pos-a nie aktualizuje go poprawnie na serwerze , dane zanikaja. Zostaje na serwerze tylko numer. Oczywiscie dodatkowo aktualizujac. Bez sensu.
piotrek - 2014-05-19, 08:14
4aBIKE napisał/a: | Prosze poprawic dodawanie katy klienta na sanowisku POS. Gdy dodaje takiego klienta z pos-a nie aktualizuje go poprawnie na serwerze , dane zanikaja. Zostaje na serwerze tylko numer. Oczywiscie dodatkowo aktualizujac. Bez sensu. |
Nie ma co poprawiać, powinien Pan inaczej skonfigurować program. Karta powinna automatycznie dodawać się na serwerze, a nie na SSPOS. Trzeba odpowiednio ustawić konfigurację kart rabatowych na serwerze. Po wykonaniu opcji aktualizacji kart na podstawie paragonów nadesłanych z SSPOS, karty powinny się automatycznie dopisać.
Może Pan również skorzystać z zewnętrznej bazy MySQL, wtedy serwer i SSPOS będą korzystały ze wspólnej bazy online.
4aBIKE - 2014-05-19, 20:24
Karty dodaje z aktualizacji tyle ze nie przenosi symbolu i nazwy. O!
piotrek - 2014-05-20, 08:27
4aBIKE napisał/a: | Karty dodaje z aktualizacji tyle ze nie przenosi symbolu i nazwy. O! |
Jakiego symbolu i nazwy? Kontrahenta?
4aBIKE - 2014-05-20, 22:08
Tak, symbolu i nazwy kontrahenta .
piotrek - 2014-06-02, 11:39
4aBIKE napisał/a: | Tak, symbolu i nazwy kontrahenta . |
Tych danych po prostu nie ma na stanowisku POS - ono nie ma rejestru kontrahentów.
|
|
|