Home ::  FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy



Poprzedni temat «» Następny temat
Wersja 10024
Autor Wiadomość
Pawilon Handlowy 


Pomógł: 9 razy
Posty: 380
Wysłany: 2019-01-06, 17:33   Wersja 10024

Wersja 10024 z 28.12.2018

Samodzielne stanowisko POS ekran dotykowy.
Drukarka Elzab Mera TE. Wersja bez różnicy. Wszystkie testowałem i na żadnej już to nie działa.
Terminal Igienico Desk/3500 Eservice protokół SK-01/21

Na serwerze kontrahenci są ustawieni w płatnościach – gotówka.
Nie wiem czy klient zapłacą gotówką czy kartą. Zawsze było na serwerze gotówka, ale mogli płacić albo gotówką albo kartą.

W tej wersji programu na stanowisku SSPOS nadal nie można zapłacić za fakturę kartą płatniczą. Wcześniej działało i było można, teraz nie można.
Za paragon można.

Jestem Waszym klientem od ponad dwudziestu lat.
Mam tu małą prośbę, odnośnie aktualizacji programu.

Chodzi mi o to, czy moglibyście Panowie opisywać aktualizacje, które są do pobrania na Waszej stronie.
Co jest poprawiane, a co jest dopisane.
Np. wersja xxxxxxxx poprawione xxxxxxxxxx dopisane xxxxxxxxxxx.

Raz w miesiącu opis, co jest dodane albo, co jest usprawnione to ważna informacja dla Waszych przyszłych klientów lub zachęcić obecnych klientów do aktualizacji programu, ale dla Waszych obecnych klientów, którzy czekają na ważne poprawki, taka informacja jest „po czasie”.

Ci obecni klienci, którzy chcą zaktualizować program ze względu na OPCJĘ WYSTAW, albo SSPOS czy XXXXX, ryzykują.

Proszę mnie źle nie zrozumieć, ale czekam na aktualizację emulatora wagi, czekam na aktualizację płatności kartą za fakturę na SSPOS i trochę nie mam czasu testować innych usprawnień, które będą albo nie będą działać, które będą albo nie będą mi potrzebne, przez które klienci będą mi wychodzić ze sklepu rzucając koszykami. Nie o to chyba chodzi.

Testujmy konkretne poprawki na tych, którzy je zgłaszają, którzy na nie czekają, a nie na wszystkich.

Z pewnością wiele osób w ogóle nie interesuje poprawka do xxxxxxxxx, bo czekają na poprawkę do zupełnie czegoś innego.

Każda aktualizacja to już od roku ruletka.
Coś wczoraj działało a już po aktualizacji dziś nie działa.
Gdyby można było wiedzieć, że po aktualizacji przestanie coś działać to by miało się wybór, czy aktualizować czy nie, albo miałoby się szansę skontaktować z Wami i chociaż by zapytałbym się, co jest powodem tego, że to już nie będzie działać. Czy to jest zamierzone i odchodzicie od tego i nie będziecie więcej tego wspierać, czy to po prostu był to błąd ludzki przy poprawianiu programu.

To jest trochę jak operacja na otwartym sercu, tyle tylko, że to my odbiorcy Waszego programu dostajemy lanie od klientów. Nikt nie chce tracić klientów, wręcz przeciwnie.

W moim przypadku tłumaczenie się klientom, że mamy mały problem z programem wywołuje już „lekkie” zażenowanie u niektórych klientów i nie będę cytował skrajnych opinii, bo nie o to tu chodzi.
Wprowadziliście wiele fajnych rozwiązań w programie, takich których nie znajdzie się w innych podobnych programach. Wiem, bo już zacząłem testować inne programy.

Zazwyczaj najprostsze rozwiązanie będzie najbardziej efektywne, a jeżeli może się coś zdarzyć, to na pewno się zdarzy.

Pozdrawiam
Dąbrowski z Kamiennej Góry
 
 
piotrek 
Administrator
programista


Pomógł: 77 razy
Posty: 1893
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-01-09, 13:33   

Spis szczegółowych zmian z numerem wersji, datą i autorem z pewnym opóźnieniem jest dostępny na stronie:
http://symplex.eu/bledy/

Co do płatności, to zajmował się nimi p. Sławek. Jeśli nadal w najnowszej wersji nie działa, proszę się z nim skontaktować.
_________________
Szkolenia dla użytkowników Small Business i Bistro
 
 
 
Pawilon Handlowy 


Pomógł: 9 razy
Posty: 380
Wysłany: 2019-01-09, 20:44   

Dziękuję za odpowiedź.

Panie Piotrze, na tej stronie są ostanie dane z 2018-11-21 z wersji 9951.
Obecna wersja to 10058, opisy poprawek do programu, które tam są nie dotyczą wersji, którą można pobrać w dniu dzisiejszym. Opisy poprawek dotyczą wersji 107 poprawek wstecz.

Właśnie chodzi tu o to, żeby potencjalny Wasz odbiorca wiedział w dniu dzisiejszym czy wartą pobierać daną aktualizację czy jeszcze nie.

Podam Panu przykład.

Czekam na jakąś konkretną poprawkę. Myśląc, że ona już może jest zawarta w dzisiejszej aktualizacji pobieram ją i instaluję a okazuje się, że oczekiwanej poprawki jeszcze nie ma, ale na dodatek przestaje działać coś innego w programie. Jeszcze pal licho jak następny błąd dotyczy tego, co ja robię w programie, ale jak koleiny błąd dotyczy sali sprzedaży to można już jajko znieść.

Wpada się w pętlę aktualizacji. Na to nikt nie ma czasu, żeby aktualizować program, co dziennie na 5 komputerach i 4 POSach.

Proszę mnie źle nie zrozumieć.

Pozdrawiam
 
 
piotrek 
Administrator
programista


Pomógł: 77 razy
Posty: 1893
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-01-14, 14:50   

Zwykle informacja o poprawkach jest wrzucana przez p. Basię na koniec miesiąca. Grudzień jest wyjątkowy, bo wtedy duża ilość telefonów związana z inwentaryzacjami nie pozwala na wykonywanie takich prac na bieżąco. W tym roku dodatkowo dołożenie nowych wersji deklaracji PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR itd praktycznie w ostatniej chwili przez ustawodawcę raczej nie pomaga. Na pewno w najbliższych tygodniach będziemy starali się nadrobić te zaległości.
Jeżeli klienci zgłaszają do nas konkretny problem, albo sugestię zmian, to zwykle programiści zapisują sobie dane kontaktowe do nich i w momencie wprowadzenia tych zmian informują klientów o tym mailowo.
_________________
Szkolenia dla użytkowników Small Business i Bistro
 
 
 
Pawilon Handlowy 


Pomógł: 9 razy
Posty: 380
Wysłany: 2019-01-16, 10:16   

Rozumiem Panie Piotrze.

W tej wersji na SSPOS.

Klient płaci kartą płatniczą za zakupy.

Kasjer wprowadza "płatność kartą", klient wprowadza kod pin.
Informacja kod pin prawidłowy.
Paragon wychodzi z drukarki fiskalnej, a po 5-ciu sekundach z terminala kart płatniczych wychodzi wydruk z informacją transmisja przerwana.

To się zdarza rzadko, może trzeci lub czwarty raz, ale wcześniej tego nigdy nie było.

Pozdrawiam
 
 
piotrek 
Administrator
programista


Pomógł: 77 razy
Posty: 1893
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-01-22, 08:25   

Pawilon Handlowy napisał/a:
Rozumiem Panie Piotrze.

W tej wersji na SSPOS.

Klient płaci kartą płatniczą za zakupy.

Kasjer wprowadza "płatność kartą", klient wprowadza kod pin.
Informacja kod pin prawidłowy.
Paragon wychodzi z drukarki fiskalnej, a po 5-ciu sekundach z terminala kart płatniczych wychodzi wydruk z informacją transmisja przerwana.

To się zdarza rzadko, może trzeci lub czwarty raz, ale wcześniej tego nigdy nie było.

Pozdrawiam


Ktoś się tym zajmuje? Komu to było zgłaszane? Ostatnio terminalami zajmował się p. Grzegorz.
Z tego, co Pan opisuje, to nie jest to problem w Smallu, który prawidłowo przekazał kwotę do terminala i czeka na odpowiedź przez określony czas, ale jej nie otrzymuje.
Albo ma Pan problem z łączem internetowym lub okablowaniem, albo jakaś zapora blokuje Panu połączenie między urządzeniem a komputerem. Raczej poprawki w Smallu, która by obeszła zepsuty kabel, się Pan nie doczeka.
_________________
Szkolenia dla użytkowników Small Business i Bistro
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group