Home ::  FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy



Poprzedni temat «» Następny temat
Wersja 10082
Autor Wiadomość
Pawilon Handlowy 


Pomógł: 9 razy
Posty: 380
Wysłany: 2019-01-22, 12:08   Wersja 10082

Przy kończeniu pracy na SSPOS zapisywanie paragonów do archiwum bardzo długo trwa. W moim przypadku około 20 minut.
 
 
piotrek 
Administrator
programista


Pomógł: 77 razy
Posty: 1893
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-01-22, 15:26   

Tylko jednorazowo. W starych wersjach wszystkie paragony akumulowały się w jednej tabeli, w związku z czym wysyłanie paragonów trwało coraz dłużej, jeśli ktoś nie robił usuwania danych. (Przy wysyłce SSPOS zawsze przegląda cały spis paragonów i sprawdza, co trzeba wysłać).
Obecnie SSPOS sam robi porządki przy wyjściu i trzyma tylko dane z ostatnich 60 dni.
Jeżeli ktoś nigdy nie robił usuwania danych i ma 3,5 miliona paragonów, to przy wyjściu czyszczenie może potrwać nawet kilka godzin (w zależności od wydajności komputera i dysku twardego).
_________________
Szkolenia dla użytkowników Small Business i Bistro
 
 
 
Pawilon Handlowy 


Pomógł: 9 razy
Posty: 380
Wysłany: 2019-01-22, 15:42   

Co miesiąc otwieram nowy miesiąc na SSPOS i usuwam stare dane.
Program z szybkością żółwia po jednym paragonie archiwizuje je. Dziennie na tym stanowisku około 1200 paragonów.

Następna sprawa.

Na SSPOS ekran dotykowy.
Po użyciu karty limitowej wyskakuje taki komunikat i program wysypuje się

[img][/img]
 
 
piotrek 
Administrator
programista


Pomógł: 77 razy
Posty: 1893
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-01-22, 15:48   

Pawilon Handlowy napisał/a:
Co miesiąc otwieram nowy miesiąc na SSPOS i usuwam stare dane.
Program z szybkością żółwia po jednym paragonie archiwizuje je. Dziennie na tym stanowisku około 1200 paragonów.

Jeżeli te operacje tak długo trwają, to warto wykonać podst. diagnostykę bazy danych:
http://symplex.eu/?q=node/296

Następna sprawa.

Pawilon Handlowy napisał/a:
Na SSPOS ekran dotykowy.
Po użyciu karty limitowej wyskakuje taki komunikat i program wysypuje się

[url=


Uszkodzona baza, trzeba zrobić "Wyszukaj w bazie uszkodzone rekordy". Najlepiej na serwerze, a potem na posie pobrać wszystkie dane z serwera jeszcze raz. Więcej szczegółów w artykule powyżej.
_________________
Szkolenia dla użytkowników Small Business i Bistro
 
 
 
Pawilon Handlowy 


Pomógł: 9 razy
Posty: 380
Wysłany: 2019-01-22, 15:53   

Dziękuję za szybką odpowiedź.

Dodam tylko, że wersji 10024 archiwizacja paragonów na SSPOS ekran dotykowy przebiegała szybko.

Ok
Sprawdzę dziś bazę na serwerze.

[ Dodano: 2019-01-22, 21:43 ]



Już wersja 10092

SSPOS ekran dotykowy

[img][/img]


Sprawdzona baza na serwerze i wszystko jest ok.
Sprawdzone bazy na wszystkich 4 SSPOS i wszystko jest ok
Zainstalowałem wersję 10092 i jest ten sam rezultat z kartami limitowymi, co w wersji 10082.

Z archiwizacją paragonów jeszcze nie wiem. Będą jutro wieczorem wiedział.

Chciałbym tylko dodać, że do soboty 19-01-2019 do 20: 30 jak jeszcze pracowałem na wersji 10024 karty limitowe działały prawidłowo. Szybkość archiwizacji paragonów była normalna.

W niedzielę 20-01-2019 zainstalowałem wersję 10082 i od poniedziałku 21-01-2019 na wszystkich czterech POSach sytuacja jest taka sama. Karty limitowe wysypują się i na wszystkich czterech POSach paragony archiwizują się w żółwim tempie.

Żadnych wirusów na serwerze i na wszystkich 4 POSach.
Antywirus na serwerze nie skanuje SB4, wyłączona lokalizacja skanowania.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group