Tylko jednorazowo. W starych wersjach wszystkie paragony akumulowały się w jednej tabeli, w związku z czym wysyłanie paragonów trwało coraz dłużej, jeśli ktoś nie robił usuwania danych. (Przy wysyłce SSPOS zawsze przegląda cały spis paragonów i sprawdza, co trzeba wysłać).
Obecnie SSPOS sam robi porządki przy wyjściu i trzyma tylko dane z ostatnich 60 dni.
Jeżeli ktoś nigdy nie robił usuwania danych i ma 3,5 miliona paragonów, to przy wyjściu czyszczenie może potrwać nawet kilka godzin (w zależności od wydajności komputera i dysku twardego).
Co miesiąc otwieram nowy miesiąc na SSPOS i usuwam stare dane.
Program z szybkością żółwia po jednym paragonie archiwizuje je. Dziennie na tym stanowisku około 1200 paragonów.
Następna sprawa.
Na SSPOS ekran dotykowy.
Po użyciu karty limitowej wyskakuje taki komunikat i program wysypuje się
Co miesiąc otwieram nowy miesiąc na SSPOS i usuwam stare dane.
Program z szybkością żółwia po jednym paragonie archiwizuje je. Dziennie na tym stanowisku około 1200 paragonów.
Na SSPOS ekran dotykowy.
Po użyciu karty limitowej wyskakuje taki komunikat i program wysypuje się
[url=
Uszkodzona baza, trzeba zrobić "Wyszukaj w bazie uszkodzone rekordy". Najlepiej na serwerze, a potem na posie pobrać wszystkie dane z serwera jeszcze raz. Więcej szczegółów w artykule powyżej.
Dodam tylko, że wersji 10024 archiwizacja paragonów na SSPOS ekran dotykowy przebiegała szybko.
Ok
Sprawdzę dziś bazę na serwerze.
[ Dodano: 2019-01-22, 21:43 ]
Już wersja 10092
SSPOS ekran dotykowy
[img][/img]
Sprawdzona baza na serwerze i wszystko jest ok.
Sprawdzone bazy na wszystkich 4 SSPOS i wszystko jest ok
Zainstalowałem wersję 10092 i jest ten sam rezultat z kartami limitowymi, co w wersji 10082.
Z archiwizacją paragonów jeszcze nie wiem. Będą jutro wieczorem wiedział.
Chciałbym tylko dodać, że do soboty 19-01-2019 do 20: 30 jak jeszcze pracowałem na wersji 10024 karty limitowe działały prawidłowo. Szybkość archiwizacji paragonów była normalna.
W niedzielę 20-01-2019 zainstalowałem wersję 10082 i od poniedziałku 21-01-2019 na wszystkich czterech POSach sytuacja jest taka sama. Karty limitowe wysypują się i na wszystkich czterech POSach paragony archiwizują się w żółwim tempie.
Żadnych wirusów na serwerze i na wszystkich 4 POSach.
Antywirus na serwerze nie skanuje SB4, wyłączona lokalizacja skanowania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum