Wysłany: 2020-01-06, 18:10 SSPOS przez internet - problem z aktualizacją towarów
Po 01.01.2020 klient zgłosił mi, że na SSPOS połączonym z serwerem via internet (VPN wbudowany w Windows 10) nie aktualizują się towary. Co ciekawe połączenie zestawia się sprawnie, dysk sieciowy się mapuje, paragony spływają na serwer. Brak natomiast aktualizacji towarów. Podczas uruchamiania SSPOS pojawia się komunikat "Zerwanie 2". Dodam, że klient ma wykupione aktualizacje i aktualnie pracuje na wersji 11033. Podejrzewając działanie zapory sieciowej posunąłem się nawet do jej wyłączenia ale to nic nie zmieniło. Proszę o pomoc, może ktoś zetknął się z podobnym problemem.
Gdyby klient zobaczył rozwinięcie tego komunikatu, to poznałby przyczynę.
P. Wojciech zrobił dodatkową kontrolę przy komunikacji i jeśli miesiąc na SSPOS nie jest taki sam, jak na serwerze, to właśnie wtedy pojawia się taki komunikat.
Miałem ten problem. Na serwerze mam jeszcze grudzień 2019, a na SSPOS otworzyłem już styczeń 2020. Wykasowałem na SSPOS styczeń, został grudzień i działa.
Miałem ten problem. Na serwerze mam jeszcze grudzień 2019, a na SSPOS otworzyłem już styczeń 2020. Wykasowałem na SSPOS styczeń, został grudzień i działa.
Dokładnie. Miesiące tak naprawdę mogą być różne, ale rok miesiąca musi się zgadzać. Czyli na SSPOS można teoretycznie zakładać miesiące tylko raz w roku i cały rok pracować na styczniu, ale zakładanie nowych miesięcy musi iść w parze z serwerem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum