Gdy próbują odświeżyć bazę towarową na SSPOS, to dosłownie za każdym razem wyskakuje im błąd połączenie zerwane 17 albo połączenie zerwane 21.
Trzeba około 10-ciu do 20-stu razy próbować odświeżać bazę zanim się baza odświeży?
Teraz robię test w niedzielę. Kasy są nieczynne.
Na wszystkich czterech POSach dokładnie jest tak, jak zgłaszają mi kasjerki.
Czy mam coś źle ustawione na serwerze?
Wcześniej tego nie było.
Zerwanie 21 wprowadził kolega, gdy na serwerze mamy założony inny rok, niż na SSPOS (czyli np. na serwerze grudzień2019, a na SSPOS styczeń2020). Do tego SSPOS sam sobie zakłada ten styczeń - i tu następuje szach i mat.
Można zaktualizować program, poprawiłem to o tyle, że SSPOS nie zakłada sobie już automatycznie nowego miesiąca, jeżeli na serwerze takiego jeszcze nie ma. Ale też sam nie skasuje już tego miesiąca, który założył.
Jeśli są takie same miesiące, to na pewno nie ma zerwania 21. Zresztą proszę kliknąć na tym komunikacie błędu - wtedy na dole dialogu wyświetli się obszerniejszy opis błędu, który się pojawia.
Nie da się podejrzeć tego zapisu z błędem. Wyskakują mi błędy 17 i 2.
Czy na Waszych stronach można gdzieś przeczytać co oznaczają te błędy, może będe mógł sam sobie jakoś pomóc.
Nie da się podejrzeć tego zapisu z błędem. Wyskakują mi błędy 17 i 2.
Czy na Waszych stronach można gdzieś przeczytać co oznaczają te błędy, może będe mógł sam sobie jakoś pomóc.
Proszę dzwonić do Symplexu i prosić o przełączenie do mnie, zobaczymy, o co chodzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum