W menu miesiące jest możliwość eksportu do sklepu internetowego. To jest eksport do pliku CSV, który następnie ręcznie możemy załadować do sklepu logując się do panelu administracyjnego sklepu.
Jest też płatna wtyczka, która automatyzuje ten proces i daje również możliwości importu zamówień. Woocommerce nie polecam, ponieważ nie ma osobnej tabeli dla towarów, tylko opiera się na silniku bloga. Każdy towar jest zapisany jako kolejny post na blogu, składający się z kilkunastu zapisów w tabeli. Przy tysiącu towarów mamy kilkanaście zapisów w tabeli, więc jest to rozwiązanie bardzo nieoptymalne.
Zdjęcia można dodawać poprzez klawisz F12 dodatkowe pola w magazynie.
Można też po prostu wrzucać zdjęcia do wybranego katalogu na dysku lub FTP sklepu i mieć podgląd obrazków poprzez wtyczkę. Mogą one być eksportowane do sklepu internetowego.
Sprawa związana z eksportem do sklepu internetowego a mianowicie program nie zapamiętuje opcji ' F3 Opcje -> Kodowanie znaków -> UTF-8 (z BOM) " pozostałe opcje po F12 są zapamiętywane.
Dobry wieczor
Post dosc stary ale temat dla mnie bardzo aktualny.
Mam sklep internetowy postawiony na home.pl.
No i zalezy mi na jak najwiekszej integracji. Eksport stanow, a najlepiej wszystkiego co mozna wpisac pod klawiszem F12.
JAK przeczytalem, jest wtyczka ktora ten temat obsluguje. Jak sie nazywa i ile kosztuje. Kto moze pomoc w jej implementacji?
I drugie pytanie
Czy do pol w formatce "pola dodatkowe (F12) "mozna robic export np z excela czy tez trzeba te pozycje przepisywac recznie?
Bezpośrednio do sklepu home ta wtyczka nie podejdzie, ale można poprzez np. Baselinkera albo Sellassist się z nią zintegrować. Baselinker tylko import zamówień.
Opis sklepów, z którymi wtyczka współpracuje, jest tu:
http://baltek.pl/integracje
Dzień dobry,
mam problem z płatną wtyczką do smalla esklep.ini, służącą do dwustronnej integracji danych ze sklepem internetowym postawionym na woocommerce. Mianowicie od jakiegoś czasu podczas "aktualizacji danych na www" oraz próbie exportu lub importu danych występuje błąd "Błąd HttpSendRequest podczasa ustanawiania połączenia z Internetem", czyli wtyczka całkowicie nie spełnia swojej funkcji. Połączenie internetowe oczywiście jest i to stabilne. Czy ktoś mógłby mi z tym pomóc?
HttpSendRequest oznacza, że Small Business czekał na odpowiedź serwera ok 2 minut i się nie doczekał. Albo serwer jest niedostępny (przyblokowany Small Business na zaporze), albo odpowiada zbyt długo (operacja aktualizacji na wielu tysiącach towarów może trwać). Czasami pomaga założenie odpowiednich indeksów na bazie danych, czasami redukcja niepotrzebnych towarów - to zależy od konkretnego przypadku.
Pan zdaje się korzysta z Woocommerce, opartym na Wordpress. Tam niestety niewiele da się zrobić. Jako jedyny sklep nie ma w bazie specjalnej tabeli dla towarów. To jest silnik stworzony dla bloga i każdy towar jest zapisany jako... nowy artykuł bloga. Na każdy towar zużywane jest ok. 17 rekordów w tabeli. Zatem jeżeli ma Pan 1000 produktów, to przy aktualizacji trzeba przejrzeć 17000 rekordów. Będzie zatem działał co najmniej 17 razy wolniej niż inne sklepy internetowe. Do tego nie da się założyć indeksu w bazie, bo taka jest struktura, że nie ma tam rubryki przeznaczonej na symbol, po którym odbywa się integracja. To oznacza kolejne kilkunastokrotne zwolnienie. Tutaj trzeba zmienić silnik sklepu, albo przenieść go na szybszy serwer.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum