Witam,
mam taki problem, podczas wczytywania paragonów z pos wyskakuje po zakończeniu import zakończony błędem 501.
Czy mieliście taką sytuację ? Z czego to może wynikac ?
Witam,
dziś po aktualizacji pojawia się ten sam problem, plus informacja, że jest licencja na 3 POS, każdy paragon powyżej tej liczby ze stanowiska POS nie będzie pobrany.
Komunikat wstrzymuje pobieranie paragonów i aktualizację stanowisk POS.
Każdy POS ma prawidłowe numery nadane od 1do 3 oczywiście.
Konfiguracja odświeżona.
Błąd 501 oznacza, że nie powiodło się rozpakowanie paczki z paragonami. Można na SSPOS wysłać paragony ponownie, zostaną wczytane tylko brakujące.
Co do komunikatu o danych spoza zakresu to najpierw należy sprawdzić, czy wszystkie nasze POSy mają faktycznie właściwie ustawiony numer w konfiguracji. Nawet jeżeli to poprawiliśmy, to na serwerze mogły zostać paczki nadesłane ze stanowiska o numerze spoza zakresu.
Jak to sprawdzić? Na serwerze wyświetlamy zawartość katalogu POSARCH.
Znajdziemy tam pliki o nazwie np.: P04N003.POS
Drugi i trzeci znak określają, z którego stanowiska przyszła paczka. Jeżeli jest 04, to znaczy, że paczka jest z posa nr 4 i nie zostanie wczytana. Należy ją ręcznie usunąć i wysłać paragony ponownie, albo zmienić nazwę tak, zeby nazwa pliku miała postać P01N003.POS. Wtedy zostanie wczytana.
OK, dziękuję, wszystko teraz gra, z jedną zmianą: zamiast pliku P04 był plik K04, jego usunięcie, rozwiązało oba problemy.
P to paragony
K to raporty kasjera
F to faktury
Jeżeli to raport kasjera, to warto wejść na SSPOS w inne->Raporty kasjera Z->Archiwum i usunąć stare raporty z numerem stanowiska innym, niż obecny, bo jeżeli kiedyś zrobicie ponowną wysyłkę paragonów, to wraz z nimi wyślą się raporty i problem może się powtórzyć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum