Home ::  FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy



Poprzedni temat «» Następny temat
Jak kompensować więcej niż 12 KP ?
Autor Wiadomość
ATMN
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-03, 07:08   Jak kompensować więcej niż 12 KP ?

Przyjmujemy wpłaty za doładowania prepaid. Raz w miesiącu je rozliczamy a agentowi przelewamy różnicę pobranych wpłat i należnej nam prowizji. Każdą indywidualną wpłatę gotówkową przyjmujemy dokumentem kp przez "zmniejsz dług" dla agenta. Przy rozliczeniu kompensujemy przelew, naszą fakturę prowizyjną oraz wszystkie dokumenty kp wystawione na agenta.
Problem polega na tym, że w banku można skompensować tylko 12 dokumentów.
Jak za pomocą SB rozliczać tego typu usługi ?
 
 
Basia 


Pomogła: 18 razy
Posty: 124
Wysłany: 2010-09-03, 10:01   

Witam,
do niedawna można było skompensować ze sobą tylko 4 dokumenty, na szczęście udało się rozszerzyć tą listę do 12 dokumentów i niestety na dzień dzisiejszy to wszystko co można zrobić w tym miejscu.

Pozdrawiam
Basia
74-6475961
 
 
 
slawek 

Pomógł: 14 razy
Posty: 275
Wysłany: 2010-09-03, 12:13   

Dokładnie tak jak koleżanka napisała.
Na dzień dzisiejszy trzeba generować kilka kompensat. Np. jeśli jest potrzeba uregulować 60 zapisów to trzeba zrobić 5 kompensat po 12 regulacji każda.
 
 
piksik 

Posty: 2
Wysłany: 2023-05-08, 19:49   

Witam,
Czy coś się zmieniło po tych kilkunastu latach i może da radę pochylić się na nowo nad problemem? Szczerze przyznam, że jest to najbardziej uciążliwa ułomność programu...
 
 
piotrek 
Administrator
programista


Pomógł: 76 razy
Posty: 1892
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2023-05-31, 09:38   

Nie, nie zmieniło się. A ile dokumentów naraz potrzebujecie Państwo kompensować?
_________________
Szkolenia dla użytkowników Small Business i Bistro
 
 
 
piksik 

Posty: 2
Wysłany: 2023-06-20, 10:38   

Mam filie, co prawda tylko 3, ale mam dostawcę, który mi codziennie wystawia fv na każdy sklep. łatwo policzyć, że do rozliczenia jest 15 dokumentów tygodniowo. Chociaż czasem płacę naraz za 2 tygodnie, i to już 30 dokumentów. Co prawda żeby potem mieć kwotę do przelewu radzę sobie zaznaczając spacją utworzone dokumenty regulacji należności, ale niewątpliwie dużo bardziej przejrzyste by było mieć to samo na koncie i w programie...
 
 
Pawilon Handlowy 


Pomógł: 9 razy
Posty: 380
Wysłany: 2023-06-20, 12:54   

Do przelewu bankowego, w SB4 można dać tylko cztery dokumenty. Jeden dokument na jedną "linię".
Jeżeli numery faktur są "krótkie" np xxxx/xx , to i tak można tylko cztery dokumenty wstawić do przelewu. W wyciągu bankowym będzie to wyglądało mniej więcej tak,

xxx1/xx
xxx2/xx,
xxx3/xx,
xxx4/xx

Ułatwiłoby sprawę, jeżeli SB4 "układałby" numery faktur tak:

xxx1/xx,xxx2/xx,xxx3/xx,xxx4/xx

albo tak:

xxx1/xx, xxx2/xx, xxx3/xx, xxx4/xx

O połowę mnie przelewów by się wysyłało.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group