Wysłany: 2020-01-01, 16:20 PROGRAM SIĘ ZAWIESZA!!!
Odebrałem towary sprzedane przez kasę i po wciśnięciu F7 program wisi.
Po restarcie towary są w kolumnie nie odpisanych i nie można ich odpisać, bo znowu się zawiesza.
Ostatnio zmieniony przez roso 2020-01-02, 07:28, w całości zmieniany 3 razy
Jeśli nie odbierałem dzisiaj sprzedaży, to aktualizacja z datą dzisiejszą naprawiła problem, tyle że jeszcze mogłem aktualizować.
Tam gdzie odebrałem sprzedaż aktualizacja nie naprawiła problemu!!!
Przy próbie odpisu odebranych wcześniej (poprzednią wersją) towarów nadal program się zawiesza i to nie istotne, czy pobrane towary są z datą z 1920 roku, czy z 31-12-2019, czy z 01-01-2020, czy sprzedaż została odebrana nową wersją z 01-01-2020.
Ostatnio zmieniony przez roso 2020-01-01, 21:29, w całości zmieniany 1 raz
Czyli rozumiem,że po dzisiejszej aktualizacji odczycie sprzedaży dane ściągają się już z datą poprawną czyli 01.01.2020?
Bo jeszcze dzisiaj po południu była wersja 11018, ta wersja odczytywała błędnie z datą 1920
A teraz widzę jest wersja 11019 i być może ona już działa
Tak, wersja 11019 naprawiła mi problem o ile nie ściągałem sprzedaży.
Jeśli sprzedaż ściągnąłem nic się nie zmienia, za wyjątkiem daty, program nadal się zawiesza po wciśnięciu F7.
Potwierdzam, problem naprawiony.
Wydaje mi się, że w przypadku błędu krytycznego aktualizacja powinna dotyczyć wszystkich użytkowników, a nie tylko tych, którzy wykupili tę usługę.
Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem.
Pobrałem najnowszą wersję programu, odczytało ok dzisiejszą sprzedaż, ale co zrobić z niezatwierdzonymi odczytami?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum