Wysłany: 2020-01-02, 10:24 program się zawiesza przy odczycie sprzedaży
Witam. Dlaczego trzeba pobrać aktualizację na 2020 rok żeby program dobrze działał do marca a potem zapłacić za przedłużenie. To zwykłe naciąganie klientów. Program powinien normalnie działać mimo i zmiany daty i przejścia na nastepny rok kalendarzowy.Dodam jeszcze ze mam w ustawieniach 01/2020 więć powinno działać
Odpowiedź jest prosta. Kasa!!! Czegoś takiego w życiu na oczy nie widziałem. Od samego rana w sklepach się gotuje. Telefon mi się urywa. Nawet na parę dni nie można wyjechać, by trochę odpocząć. Komunikat wydany na stronie Symplexu w poniedziałek -30 grudnia. Co za profesjonalizm. Brawo. Bazę z mailami klientów zgubili? Wymuszanie aktualizacji od marca ma jakieś uzasadnienie prawne, czy się komuś przyśniło? Na razie tyle. A wy co sądzicie o postawie firmy?
Jest to tzw. błąd milenijny, większość problemów było poprawionych już w 2017 roku, ale kasy nie, problem wyszedł dopiero pod koniec grudnia. Komunikat na stronie był już wcześniej, 30 grudnia to data jego ostatniej modyfikacji. Rozesłaliśmy też komunikaty do użytkowników. Zresztą podobny problem pojawił się u jednego z producentów kas fiskalnych. Aktualizacja płatna jest jedynym sposobem na zdobycie nowszej wersji programu, 165 zł za roczną subskrypcję to nie jest duża kwota.
Jestem użytkownikiem, wiadomości nie otrzymałem.
Poprawna wersja wyszła dopiero 1 stycznia o 22.30. Wcześniejsze wersje nie naprawiały tego błędu.
Jeszcze jedno - wydaje mi się, że nie sprzedawali Państwo programu z ograniczeniem czasowym jego działania, a w tym przypadku takie ograniczenie wystąpiło. Producent drukarki fiskalnej naprawia je gratis.
Dajemy program z ograniczeniem czasowym dla ludzi, którzy chcą korzystać z programu, a nie mogą się do nas dodzwonić, żeby można było załatwić sprawę aktualizacji w późniejszym terminie. Klienci instalują ten program świadomie i dobrowolnie.
Jest to tzw. błąd milenijny, większość problemów było poprawionych już w 2017 roku, ale kasy nie, problem wyszedł dopiero pod koniec grudnia.
jeśli zdecydowaliśmy się na zakup programu i wystarcza nam wersja którą zakupiliśmy i nie było o tym błędzie mowy taką aktualizację winniśmy mieć darmową
piotrek napisał/a:
Rozesłaliśmy też komunikaty do użytkowników.
niestety nic takiego nie otrzymałem jak widzę nie tylko ja
piotrek napisał/a:
Zresztą podobny problem pojawił się u jednego z producentów kas fiskalnych.
tak jak ktoś wcześniej pisał producent zrobił to na własny koszt
piotrek napisał/a:
Aktualizacja płatna jest jedynym sposobem na zdobycie nowszej wersji programu, 165 zł za roczną subskrypcję to nie jest duża kwota.
jest jeszcze możliwość udostępnienia aktualizacji która jest niezbędna na likwidację błędu gratis
ciekaw jestem gdyby w Windows wystąpił problem i tak samo kazał by płacić za aktualizację jaka byłaby reakcja ludzi oraz czy tak znana marka na to by sobie pozwoliła
[ Dodano: 2020-01-08, 23:52 ]
roso napisał/a:
Jestem użytkownikiem, wiadomości nie otrzymałem.
Jeszcze jedno - wydaje mi się, że nie sprzedawali Państwo programu z ograniczeniem czasowym jego działania, a w tym przypadku takie ograniczenie wystąpiło.
ciekaw jestem gdyby w Windows wystąpił problem i tak samo kazał by płacić za aktualizację jaka byłaby reakcja ludzi oraz czy tak znana marka na to by sobie pozwoliła
Po zakończeniu okresu wsparcia technicznego Windows firma Microsoft nie wydaje żadnych aktualizacji, nawet krytycznych. Trzeba kupić nowy system za kilkaset złotych (i ewentualnie nowy komputer, z którym ten nowy system będzie chciał współpracować).
ciekaw jestem gdyby w Windows wystąpił problem i tak samo kazał by płacić za aktualizację jaka byłaby reakcja ludzi oraz czy tak znana marka na to by sobie pozwoliła
Po zakończeniu okresu wsparcia technicznego Windows firma Microsoft nie wydaje żadnych aktualizacji, nawet krytycznych. Trzeba kupić nowy system za kilkaset złotych (i ewentualnie nowy komputer, z którym ten nowy system będzie chciał współpracować).
może tak jest ale mam np. komputer z windowsem xp czyli już wiekowym który nadal działa i w niektórych sytuacjach uruchamiam go i działa prawidłowo do chwili obecnej czego o waszym programie napisać nie mogę
Windows XP nie posiada nowoczesnych sterowników do urządzeń. Nie działają na nim nowe przeglądarki internetowe, a stare mogą nieprawidłowo wyświetlać strony WWW. Nie obsługuje także nowych certyfikatów TLS, w związku z tym nie da się na nim np. wysłać pliku JPK, ponieważ wymagają one obsługi przez system tego sposobu kodowania danych. Do współpracy z programem zalecamy co najmniej Windows 7 (którego wsparcie przez producenta też niedawno się zakończyło).
Nie działa także automatyczne pobieranie danych kontrahentów z GUS (do dodania nowego kontrahenta wystarczy podać NIP, a reszta pobiera się z Internetu), weryfikacja płatników VAT czy biała lista numerów kont bankowych.
Dla osób, które chciałyby w przyszłości otrzymywać informacje o zmianach w programie, proponujemy zapisanie się na listę subskrybentów:
http://symplex.eu/?q=node/202
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum