Wysłany: 2020-09-08, 11:55 Problem z integracją PINPADA Lane/3000 pep doładowania
Podczas pobierania klucza kryptograficznego wyświetla się "Błąd nr : 9 Brak możliwości pobrania klucza kasy", następnie komunikat: " Klucz na terminalu zapisano poprawnie" ale doładowania się nie sprzedają. Emitowane są kody doładowań niepoprawne (zawierają litery).
Płatności kartą są obsługiwane poprawnie więc problem prawdopodobnie leży w niepobranym kluczu. Mam 2 bliźniacze stanowiska. Na jednym wszystko działa jak należy na drugim jak opisałem. Proszę o wskazówki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum