Home ::  FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy



Poprzedni temat «» Następny temat
Jak poprawnie przyjąć zwrot towaru z gwarancją ?
Autor Wiadomość
Thefilozof32 

Posty: 127
Wysłany: 2020-08-25, 11:07   Jak poprawnie przyjąć zwrot towaru z gwarancją ?

Jak poprawnie przyjąć zwrot towaru z gwarancją ?
 
 
piotrek 
Administrator
programista


Pomógł: 76 razy
Posty: 1892
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2020-08-25, 11:24   

http://symplex.com.pl/for...light=gwarancje
_________________
Szkolenia dla użytkowników Small Business i Bistro
 
 
 
Thefilozof32 

Posty: 127
Wysłany: 2020-08-25, 12:23   

piotrek napisał/a:
http://symplex.com.pl/forum/viewtopic.php?t=1043&highlight=gwarancje

Będąc szczerym nie znalazłem tam tego czego szukałem.
Być może powinienem zacząć od początku.

Kiedy klient chce zwrócić towar na paragon to od tego jest funkcja ''zwroty do paragonów'' wpisuję aby numer paragonu zwracanego towaru a towar odkładam na półkę.

A jak wygląda analogiczna sytuacja z gdy towar był zakupiony:
-na fakturę?
-na paragon lub fakturę ale towar jest reklamowany [ towar jest uszkodzony więc zwyczajne odłożenie na półkę nie wchodzi w grę ] jak wygląda poprawna procedura odbioru takiego towaru?
 
 
piotrek 
Administrator
programista


Pomógł: 76 razy
Posty: 1892
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2020-08-25, 13:24   

Thefilozof32 napisał/a:

A jak wygląda analogiczna sytuacja z gdy towar był zakupiony:
-na fakturę?

Korekta do faktury.
Thefilozof32 napisał/a:

-na paragon lub fakturę ale towar jest reklamowany [ towar jest uszkodzony więc zwyczajne odłożenie na półkę nie wchodzi w grę ] jak wygląda poprawna procedura odbioru takiego towaru?

Jak wyżej, z tym że pewnie trzeba zrobić rozchód zepsutego towaru przez RW. Albo z kolei zwrot do dostawcy i tam też korekta.
_________________
Szkolenia dla użytkowników Small Business i Bistro
 
 
 
Thefilozof32 

Posty: 127
Wysłany: 2020-08-25, 13:57   

piotrek napisał/a:
Thefilozof32 napisał/a:

A jak wygląda analogiczna sytuacja z gdy towar był zakupiony:
-na fakturę?

Korekta do faktury.
Thefilozof32 napisał/a:

-na paragon lub fakturę ale towar jest reklamowany [ towar jest uszkodzony więc zwyczajne odłożenie na półkę nie wchodzi w grę ] jak wygląda poprawna procedura odbioru takiego towaru?

Jak wyżej, z tym że pewnie trzeba zrobić rozchód zepsutego towaru przez RW. Albo z kolei zwrot do dostawcy i tam też korekta.


Jak to zrobić? Wchodzę w RW i co dalej?
 
 
piotrek 
Administrator
programista


Pomógł: 76 razy
Posty: 1892
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2020-08-25, 14:00   

Thefilozof32 napisał/a:

Jak to zrobić? Wchodzę w RW i co dalej?

Wchodzę w RW i pobieram towar dokładnie tak, jak na fakturze.
W ten sposób zdejmuję towar ze stanu z magazynu.
_________________
Szkolenia dla użytkowników Small Business i Bistro
 
 
 
Thefilozof32 

Posty: 127
Wysłany: 2020-08-25, 14:17   

piotrek napisał/a:
Thefilozof32 napisał/a:

Jak to zrobić? Wchodzę w RW i co dalej?

Wchodzę w RW i pobieram towar dokładnie tak, jak na fakturze.
W ten sposób zdejmuję towar ze stanu z magazynu.


Dziękuję to rozwiązuję mój problem. Tylko mam jeszcze jedno pytanie, kiedy towar który uległ awarii został już naprawiony lub zamieniony na nowy to w jaki sposób mam go przekazać klientowi? Wypisać nową fakturę? Jeśli tak to jak będzie wyglądało wprowadzanie towaru do magazynu ? Tak jak przy zakupie towaru? Czy dostawca który zwraca mi naprawiony lub nowy towar wystawi mi zwykła fakturę czy jakiś inny dokument?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group