gdzie w opisie pracownikawpisuje sie wymiar czasu pracy
1/2 etatu lub cały etat
i miejsce wykonywania pracy
by pobierał do wydruku te dane do wydruku umowy
wymiar czasu pracy ustawiamy w:
kadry - płace => grupy płacowe =>
wybieramy grupę pracowniczą np. pracownik i F4 aby wejść do tej grupy
pokaże się lista pracowników. wskazujemy konkretnego pracownika
wybieramy F5 - opis pracownika
wybieramy DANE DO UBEZPIECZEŃ ZUS
pozycja => czas pracy (np. 1/8)
w tym miejscu wskazujemy wymiaru czasu pracy.
A odnośnie miejsca pracy to trzeba to chyba zrobić w ten sposób. Chyba że można szybciej i prościej to proszę pisać.
Cytat z innej wiadomości
"W tabelce trzeba wcisnąć CTRL-D - definiowanie wzorów wydruku, a następnie w okienku, które się pojawi, zaznaczamy wzór o nazwie "Umowa o pracę" i wciskamy ENTER.
Potem można chodzić po formularzu strzałkami i po wciśnięciu ENTER edytować zawartość tych pól. Wpisane dane zostaną zapamiętane i będą używane we wszystkich wydrukach."
Tabela pracowników ma już ponad 250 pól w rekordzie. Jest to chyba największy rekord w całej bazie danych. Temat wpisywania dodatkowych informacji do pracowników jest już znany od dawna i widnieje na liście "rzeczy do zrobienia w nieokreślonej przyszłości"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum