Wysłany: 2014-03-06, 20:32 wtyczka. do serwisow .ZLECENIE NAPRAWY.
Witam. To jest moj debiut na tym forum. Poszukalem i nieodnalazlem.
CZY JEST MOZLIWOSC DODANIA WTYCZKI ZLECENIE NAPRAWY OD KLIENTA?
prowadze dzialalnosc uslugowa i codziennie zapisuje pobrany sprzet do naprawy. Moze program by pomogl serwisom rozwiazac problem papierow.potrzebuje funkcji:
*Zlecenie naprawy od
*Kontakt
*co, kiedy, za ile,
*klient zapoznal sie z regulaminem
*wydruk na drukarce najlepiej fiskalnej z numerem kod
W systemie przydalby sie rowniez otwarty rachunek na ten kontakt/nrzlecenia
Po części jest to możliwe poprzez funkcję pozwalającą na przypisanie numerów seryjnych to towarów. W tabeli "gwarancje" można stworzyć formularz wydruku z danymi towaru i klienta, który go zakupił, bo wszystkie te dane są tam automatycznie zapisywane.
Gwarancje odnalazlem w tabele-kontrahenci-gwarancje .
I nie mozna tam wpisac\ przyjac np
nr od klienta
zapisac co uszkoodzone
oraz otworzyc rachunek naprawy.
I na koniec podsumowac wydrukiem fiskalnym paragonu.
Nie ma takiej funkcjonalności. W planach jest dorobienie obsługi serwisowej do konkretnych towarów z gwarancją w postaci kartoteki na wzór np. kartoteki kontrahenta (będzie można wpisać kiedy towar przyjęto, kiedy rozpatrzono reklamację, kiedy wysłano do serwisu gwaranta, numer listu przewozowego, itd.). Niestety w związku z małym zapotrzebowaniem pracę na razie nie trwają, choć zadanie zostało wpisane na listę na początku 2012 roku (0000355: Gwarancje)
1. Gwarancje w zamówieniach (jeśli odpisywalne pytaj o nr seryjny, jeśli nie to nie)
2. Dodanie gwarancji (pytanie o nr seryjny) w opcji wystaw
3. Dodanie modułu reklamacji w postaci kartotek dla wpisów w tabeli gwarancje.
4. Pytanie o numery seryjne dopiero przy odpisaniu dokumentu. Chodzi o to, że dok. WZ wystawiany jest w biurze i drukowany dla magazyniera bez odpisywania. Magazynier wydaje towar i dopiero wtedy znane są nr seryjne. Sprzedawca odpisuje dok. i wtedy następują pytania o nr seryjne.
5. Podczas sprzedaży, jeśli przez pomyłkę podamy za dużo sztuk, np 33 zamiast 3, to nie da się przerwać procesu wprowadzania numerów seryjnych, trzeba wklepać 33 razy jakiś numer, dopiero wtedy można poprawić ilość;
6. Dodanie możliwości wydruku kart gwarancyjnych z poziomu dokumentu sprzedaży.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum