Na moje oko ma Pan błąd w tabeli kart rabatowych, a ta tabela nie jest podpięta do funkcji "wyszukaj uszkodzone rekordy".
[ Dodano: 2019-02-08, 13:16 ]
Chociaż nie, widzę że p. Grzesiek dołożył sprawdzanie tej tabeli w 2011 roku.
Proszę jeszcze sprawdzić, czy ma Pan jakieś wtyczki. Jeżeli tak, to wyłączyć Smalla, na chwilę zmienić nazwę katalogu WTYCZKI na jakąś inną i zobaczyć, czy dalej tak będzie.
Jak to nie pomoże, to przejrzeć artykuł - w szczególności zastosować punkty 3 do 5:
http://symplex.eu/?q=node/296
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum