Prosze was o pomoc w skonfigurowaniu powiadamiacza dla klienta (nie przez www) Normalnie powinno to wyglądać tak, ze idzie zamówienie na terminal kuchnia i tym momencie powinien numer pojawić się na ekranie TV jako "w przygotowaniu" a następnie po kliknięciu przez kucharza gotowe - powinno pojawić się jako numer " do odbioru" , Zatrzymałem sie w momencie że pojawia się numer do odbioru - ale nie ma opcji aby go usunąć jako odebrane:(
Umie ktoś to rozpisac jak skonfigurować całość - czy komuś to działa bez zarzutu?
Nie wiem do końca, o którą opcję chodzi, ale spróbuję pomóc. Proszę o telefon na infolinię i prosić o przełączenie do Piotrka. Proszę zadzwonić do mnie: 74 647 59 61-63
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum