Czy ktokolwiek chciał wysłać coś drogą elektroniczną do urzędu?
Jako Symplex mamy w tym doświadczenie:
1. Spróbowaliśmy do Urzędu Miasta - efekt - aplikacja na stronie nie akceptuje kart z podpisem elektronicznym wydanych przez Unizeto.
2. Spróbowaliśmy wysłać wniosek podpisany elektronicznie do Urzędu Skarbowego - efekt - trochę inny. Po dwóch dniach zadzwoniliśmy do urzędu, czy wniosek otrzymali - Pani z urzędu powiedziała: "Czy nie można by było włożyć go w kopertę i do nich przesłać?. Bo oni mają skrzynki podawcze, ale dokładnie nie wiedzą jak z nich korzystać".
3. Spróbowaliśmy wysłać deklarację z PDF-a - OK, przeszło - to jedyne działa.
Na razie tylko dla PIT-11. W formularzu wciskamy F11. Dokument zostaje wtedy podpisany i zapisany w tabeli e-deklaracje. Stamtąd można ją wysłać do Ministerstwa. W tej tabeli też pobieramy UPO, żeby sprawdzić status dokumentu. Właśnie rozpoczynam prace nad VAT-7.
Witam.
Chcąc wysłać deklaracje vat 7 (mając już wygenerowaną ową deklaracje w tabele>e-deklaracje), wciskam wyślij testowo i pojawia sie okno nie wybrano certyfikatu... co z tym fantem zrobić? żadne nie są dostępne. procertum manager zainstalowane, karta w środku.
Bo certyfikat musi być zainstalowany w systemie. Jeśli go nie widać, to najprawdopodobniej nie jest.
Proszę spróbować kliknąć prawym klawiszem na ikonkę managera Certum i zaznaczyć opcje:
Rejestruj certyfikaty z profilu zwykłego
Rejestruj certyfikaty z profilu bezpiecznego
Uruchamiaj automatycznie po zalogowaniu
Certyfikat powinien pojawić się w systemie zaraz po włożeniu karty. Proszę też sprawdzić, czy karta nie jest po prostu źle włożona do czytnika.
Witam ponownie.
Certyfikaty w smallu się pojawiły, jednak przy naciśnięciu podpisz pojawiają się 2 komunikaty.
Oto pierwszy z nich: Łańcuch certyfikatów nie jest kompletny>ok
Drugi: W trakcie procedury podpisywania wystąpił błąd w pozycji 3 lub podpisywanie zostało anulowane.
Proszę o pomoc.
_________________ Nie umiem żyć bez Smalla i bez F12 też :D
Witam ponownie.
Certyfikaty w smallu się pojawiły, jednak przy naciśnięciu podpisz pojawiają się 2 komunikaty.
Oto pierwszy z nich: Łańcuch certyfikatów nie jest kompletny>ok
Drugi: W trakcie procedury podpisywania wystąpił błąd w pozycji 3 lub podpisywanie zostało anulowane.
Proszę o pomoc.
Niekompletny łańcuch certyfikatów oznacza, że program nie może zweryfikować wszystkich certyfikatów nadrzędnych, które potwierdzają poprawność certyfikatu wybranego do podpisu.
Przy wyborze certyfikatu jest przycisk "F4 Wyświetl certyfikat". Można wtedy sprawdzić, co jest nie tak z tym certyfikatem (lub certyfikatach nadrzędnych). Taka sytuacja występuje np. gdy jest zainstalowana stara wersjia aplikacji proCertum cardManager. Należy zaktualizować tę aplikację ze strony www.certum.pl -> Obsługa certyfikatów -> Oprogramowanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum