Ostatnio wysyłałem księgowej dokumenty, po czym dostałem taką wiadomość zwrotną.
''Otrzymałam inwenturę - inwentura są to stany magazynowe, a ja potrzebuję remanent z podsumowaniem magazynu (chodzi o wartość magazynową towarów).
Tak jak ma Pan zakładkę inwentura w programie tak powinna być zakładka remanent i oto mi chodzi. Proszę dobrze poszukać, a jak nie można znaleźć to proszę się skontaktować z firmą u której był zakupiony program''
I właśnie nie mogę znaleźć zakładki z remanentem więc bardzo bym prosił o pomoc.
Tak na marginesie: Inwentaryzacja to ogół czynności związanych z ustaleniem stanu rzeczywistego wszystkich składników majątku. Renament to spis majątku ustalony w drodze inwentaryzacji. Pojęcie remanent jest często zamiennie stosowane z pojęciem inwentaryzacja lub spis z natury. Cele inwentaryzacji: porównanie stanu faktycznego z księgowym, ustalenie rzeczywistego stanu majątku, ustalenie różnic inwentaryzacyjnych, ustalenie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych, rozliczenie osób materialnie odpowiedzialnych, spisanie składników majątku nienadających się do użytkowania. Przedmiotem inwentaryzacji może być wszystko. Przepisy: ustawa o rachunkowości, rozdział 3, artykuł 26 i 27
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum